SVEDOČANSTVO-SEDI, DOVOLJAN 2

MATEMATIKA

Za većinu 2+2 jesu 4. Jesu i za mene, ali samo kada plaćam ili polažem račune.  Ne sabiram, ne oduzimam više. Godine, utisci i nule sabiraju se sami. Oduzimali su mi vreme, mladost i energiju neke račundžije bez krčme i računice. Dva plus dva za mene su nekada tri, kada gubim one koje volim.  Nekada su pet, kada volim i one koje ranije nisam. Vredim više od četiri, nekada samo za dvoje. Sve ima svoje korene, neko ih vuče, neko saseče. Koren od mene je ponovo koren. Kvadrat od mene sam ja. Živim u trouglu između sopstvenih želja, mogućnosti, snova. Okružena sam tupim uglovima, rođeni su tupi, plašim se oštrih, oštrili su se vremenom. Pravih je uglova malo.

Sedi-dovoljan dva.

SRPSKI JEZIK

Pišem kao što govorim, čitam među redovima. Govorim ono što mislim, pišem i ono što ne  mislim, što mislim da misle oni koji misle. Postavljam pitanja i kada nema odgovora ili su i pitanja i odgovor izlišni. Tačku stavljam kada iskazano gubi smisao. Zarez stavljaju drugi, ja nastavljam do znaka pitanja. Živim u pluskvanperfektu, sanjam u futuru prvom.

Sedi- dovoljan 2.

BIOLOGIJA

Gutam ono što moram, varim ono što mogu, udišem ono  bez čega ne mogu, izdišem ono bez čega mogu. Mislim dakle postojim. Krećem se i kada stojim. Gledam kroz one koje ne primećujem. Foto i sinteza – u simbiozi. Para i simpatički NS – na rubu nervnog sloma, u nebulozi. Okružuju me hormoni i demoni, silikoni i hijaluroni, šaume i traume.

Sedi-dovoljan 2

ISTORIJA

Ne učim je, ne volim je, ne razumem je, bežim sa časova. Ne volim tu učiteljicu života. Ponavljanje je majka znanja, istorija se ponavlja. Ja sam majka. Prepoznajem gradivo.

Sedi-dovoljan 2

GEOGRAFIJA

Na Balkanu ništa novo.

Sedi-dovoljan 2

FIZIKA

Masa puta ubrzanje jednako je sila. Masa se talasa, sila je konstantna.   „Ubrzanje koje pri kretanju dobija telo srazmerno je jačini sile koja na njega deluje, a obrnuto srazmerno masi tog tela.“  Hvala Njutne, ja bih da usporim malo. Potencijalne energije na pretek, kinetičke sve manje. Svaka akcija ima svoju reakciju.

Sedi dovoljan 2

HEMIJA

Nema hemije. Proces. Periodično u sistemu plemenitih elemenata.

Lezi, ponovi gradivo, dovoljan 2

RUSKI

Kaćuša – Cvetaju jablani i gruši. Ja ne znaju boljše. Ne panjimajem.

Sedi-dovoljan 2

ENGLESKI

Slažem vremena.

Sedi dovoljan 2

TEHNIČKO

Dišem. Ubi me savremena tehnologija.

Sedi, dovoljan dva.

INFORMATIKA

Vajber, sajber, Youtuber, sve je tajno, gde je javno?

Sedi, dovoljan dva

MUZIČKO

YOUR OWN PERSONAL JESUS
SOMEONE TO HEAR YOUR PRAYERS
SOMEONE WHO CARES
YOUR OWN PERSONAL JESUS
SOMEONE TO HEAR YOUR PRAYERS
SOMEONE WHO´S THERE

Ostani da stojiš, pevaj-dobar 3

LIKOVNO

Moj crtež

U prvu klupu sedi, dovoljan  2

IZBORNI PREDMET

Ruke u testu – ističe se A tek domaćinstvo?

FIZIČKO

Dubim na glavi, kolutam napred, nazad. Odručujem, zaručujem, preskačem kozliće 3x dnevno na 8 sati a prepone 2x po pola. Medicinku bacam po domu zdravlja, sprintom krećem, trćim maraton, na cilj nikada se stižem.

Sedi-dovoljan 2

IZABRANI SPORT

Tumaranje

Sedi-odličan 5

VLADANJE

Neprimereno polu, uzrastu, očekivanjima veća staraca i drugog, prosveti me kadra. U magareću klupu.

Opravdani izostanci – trajno odsutna

Neopravdani izostanak jedan – iz stvarnosti.

Razred sam položila, godinu potrošila. Idem tamo gde je sve po mom.

19578964_689461907925932_39030621_o

Ostavite odgovor

